Our teachers...


Have a look at our teachers in their casual look on pajama day...

So sehen unsere Lehrer am Pyjama-Tag aus...

Our primary school team on Pajama-Day...


Hello,

my name is Annica. I studied "Europalehramt" in Freiburg and worked in a bilingual school close to Lake Constance before moving to Innsbruck. Here at Foxhill I am mainly the German teacher. I love teaching your children in small groups and the most important thing for me is building up a close relationship to every single child. 

Yours, Annica


Hello!

My name is Mary. I taught in an English primary school in South London for 19 years before coming to beautiful Innsbruck. I also have experience in teaching English as a foreign language from the years I lived in Germany and Turkey. I love teaching because of your children! Thank you for sending them to us!

Yours, Mary


Hallo!

Mein Name ist Michaela Mairhofer, ich bin seit 2002 mit Leib und Seele als Kindergartenpädagogin tätig und freue mich jeden Tag die Fortschritte und Entwicklungen der Kinder zu fördern und zu unterstützen. Ich habe selbst zwei Kinder und mir geht tagtäglich das Herz auf, den Foxhill-Kindergarten zu leiten.

Liebe Grüße, Michaela


Hallo!

Mein Name ist Anna Pockstaller und ich bin 29 Jahre alt. Ich bin Kindergartenpädagogin und internationale Grundschullehrerin. Nach acht Jahren im Ausland bin ich wieder in meine Heimat, Tirol, zurückgekehrt. Nun bin ich die englische Pädagogin in der Preschool. Hier an der Foxhill Bilingual International School kann ich meine Passion für das Arbeiten mit Kindern mit internationaler Bildung und Mehrsprachigkeit verbinden und diesem weiter nachgehen. 

Liebe Grüße, Anna


 

Hallo!

Mein Name ist Paulina Mund und ich bin 26 Jahre alt. Ich habe in den Niederlanden International Teacher Education for primary schools (ITEps) studiert. Ursprünglich komme ich aus München und sehe Innsbruck und die Berge als meine zweite Heimat an. Es ist mir immer eine Freude mit den Kindern in IT, Musik, Sport und Mathematik neue Themen zu lernen.

Liebe Grüße, Paulina


 

Pre School PJ-Day